Hi-end Extreme

Friday, April 23, 2010

3 Ways a Keystroke Logger Keeps Computer Users Safe


Data l'importanza di calcolo e di comunicazione on-line nel mondo degli affari e la vita quotidiana, la necessità di conservare le informazioni, i computer e gli utenti cassaforte è stata sotto i riflettori. Fortunatamente, ci sono molte opzioni disponibili per il software di monitoraggio che protegge le risorse del computer. Uno degli strumenti più efficaci è il logger di battitura, che cattura tutto ciò che viene digitato in un computer.

Il logger è efficace nel mantenere sicuri i computer e gli utenti in tre modi. Essa consente una facile gestione, efficace e dipendente, la custodia dei bambini e degli adolescenti in modo sicuro, e aiuta a proteggere contro le minacce online e dai ladri. Prendere uno sguardo in profondità su come un software di monitoraggio computer viene utilizzato in questi tre settori.

Utilizzando un keystroke logger per la gestione del personale

Alcune persone potrebbero pensare che il computer utilizzando un software per monitorare il lavoro dei rumori sospetti. Tuttavia, i computer e accesso a Internet sono attivi per un business come un altro pezzo di materiale o anche il denaro in banca. Ogni azienda dovrebbe essere quello di proteggere i loro beni e non è considerato sospetto di conciliare le spese alla fine del mese. Tuttavia, la maggior parte dei lavoratori non potrà mai creare un problema, ma la conservazione delle risorse di calcolo e di protezione delle informazioni sensibili è fondamentale.

Un keylogger consente al datore di lavoro per vedere dove le loro risorse del computer vengono utilizzati. Assicurarsi che i dipendenti sono un uso produttivo delle risorse aziendali e il loro tempo ha un impatto tangibile sulla linea di fondo. software di monitoraggio di computer, è facile rintracciare i siti web sono accessibili, quali file sono trasferiti, e anche controllare i programmi e documenti che sono aperti.

Tutte le minacce contro l'azienda con risorse provenienti da un atto volontario da parte di un dipendente. Non è raro che per un concorrente per cercare di ottenere un vantaggio nel trattamento di un dipendente a rivelare segreti commerciali o altre informazioni sensibili. A volte questi attacchi sono ancora più deliberato tentativo di un utente a scaricare un virus o altri programmi che potrebbero compromettere la rete aziendale. Con un logger di battitura che può controllare e-mail e instant messaging fornisce ai dipendenti un ulteriore livello di protezione contro le minacce.

Tenere i bambini e ragazzi Safe Online

Un keylogger è anche contribuito a tenere bambini e ragazzi online sicuro. Questo tipo di software per computer di controllo permette ai genitori di vedere facilmente, uno sguardo, in cui i loro figli online. Inoltre, un key logger cattura anche tutto ciò che fanno su Facebook, MySpace e altri siti di social networking. Permette anche un genitore di vedere ciò che i loro figli sono alla ricerca online e se hanno accesso a contenuti inappropriati. Hanno anche controllare se il bambino è in visita a siti Web che potrebbero contenere virus pericolosi e di altri programmi, potrebbero essere il download o l'uso.

A volte i bambini online possono rivelare informazioni sensibili sia per gli stranieri e gli amici senza capire quello che fanno. Un keylogger registra anche tutte le loro e-mail e conversazioni IM e genitori offre l'opportunità di avere una discussione di ciò che è opportuno condividere mentre si parla o navigare online.

Protezione contro le minacce online

Ogni computer connesso a Internet può essere una passività potenziali di sicurezza. Poiché la maggior parte le persone e negozio on-line banking, i dati finanziari vengono memorizzati sul computer. Se un ladro può entrare in possesso di informazioni che può essere utilizzato per rubare i soldi e l'identità complessiva, anche una persona. Tutte queste minacce sono facili da notare, ma un software di monitoraggio computer li cattura.

Un keylogger catturerà tutti sito web visite e conversazioni che ogni membro della famiglia è stato in linea. I ladri di identità a volte prova a incitare noi per rivelare informazioni tramite e-mail e messaggi istantanei e, talvolta, andare anche oltre nel tentativo di farci scaricare virus. Tutto questo, da e-mail a file e l'attività del programma, può essere catturato e innescare una bandiera rossa con il software di monitoraggio.

Queste minacce includono anche quelle che potrebbero tentare di danneggiare i bambini. Sebbene non sia piacevole pensare, ci sono truffe online che si nascondono. Avere una conversazione onesta con i nostri figli è il primo passo per prevenire qualcosa che accade, ma un key logger fornirà 24 / 7 di sorveglianza, anche contro le minacce più insidiose.

In definitiva, un software di monitoraggio computer è progettato per proteggere i computer ei loro utenti sicuri. Sono in grado di svolgere tale compito a casa o al lavoro. La traccia di quello che facciamo sui nostri computer è essenziale per individuare e prevenire i rischi.

Chris Harmen è un produttore per NetBus, una sicurezza informatica premier e la società di sorveglianza che si specializza nel fornire keylogger computer di monitoraggio efficaci e soluzioni software.

10 Reasons Why C is the Best Programming Language For Beginners


With the plethora of programming languages thesis days, & the mass Programming Information available in the Internet, it can Be difficulty for a beginner like you to know WHERE to start. When It Comes to programming language for beginners, C ya une excellent choice. Not only will it educate you of programming fundamentals, cette langue est aussi Powerful and Widely Used in the IS industrie today.

Here Are the Reasons Why C is a great programming language to begin with:

1. You can not learn Java or C directly.

For you to learn and master C. and Java languages, you Should Have a rock-solid concept of the elements of programming like classes, polymorphism, inheritance, and others. Come to think about it, "How Will you learn concepts like Complicated thesis if you are not familiar with Even the basic elements of computer programming? The Language That starts from scratch is c and Its foundational concepts are the Basis of Any Other programming concepts We Have thesis days.

2. It Is The Basis of C, C #, and Java.

C and C # are programming languages based on C. Java syntax Also derivatives ITS and programming concept from C. This Is Known as the world's most dominant programming language and it est aussi Derived from C language.

3. Programs that Need Object Oriented Programming (OOP) are in cash en C.

Java, C #, OOP and C employed. Powerful Despite Being, not all programs use it and are giving further Utilizing it in cash en C. Still

4. C Boast unbeatable performance.

When It Comes to speed of execution, C is Still unmatched.

5. Most shares of Linux, Windows, and Unix are in cash en C.

So if you want to program thesis OS, or if you wish to Have Your programs run in "the said operating systems, Better Be Familiar with C.

6. Drivers of modern gadgets are in cash en C.

Why is this so? Well Simply Because C Gives users access to the computer's basic elements. It Also Provides you with direct access to your CPU's memory by moyen de pointers. You can use C to control Also bits and bytes.

7. Mobile phones, PDAs, palmtops and Other handheld devices as well as "appliance are Becoming More Popular Than Ever.

You May Not Be aware of it, aim your handheld devices and home appliances peut CPU Requires That Has programming and embedded system software have dubbed programs.

8. Most PC games have employees c Their foundation.

No One Will Be Interested in games if It Takes Too Much Time commands for what is. C is Used to make quick fast and Things.

9. C is regarded as mid-level language.

Programming languages are Categorized Into Three - Low Level, Middle Level, and High Level. Aside from Being user-oriented, high level languages make Aussi Development of programs fast enough. Machine-oriented, low level languages execute programs faster. Middle level languages like C combined the best attributes of the high and low level languages.

10. C Is a block-structured language.

This Means Every code is in cash en block and Separate Is Not connected with the code block in the next. With this, you can make cutting easier programming and you can minimize the possibilities of Unnecessary side effects.

With the above-Mentioned Reasons, You Still Have Doubts C why C is the best computer programming language for beginners?

To learn more about computer programming, Including how you can get started writing your Own programs today, Check Out

Saturday, April 17, 2010

HD Camcorders and the iPad

Videocamere HD sono in genere leggero, portatile, utile, e creare bella mostra. I loro proprietari in genere li hanno attaccati al loro fianco (o in tasca) solo nel caso in cui un raro momento magico richiede tirarlo fuori e lasciarlo fare quello che sa fare meglio prima che sia troppo tardi. Sono abbastanza abbordabili che non sarà necessario prendere una seconda ipoteca sulla casa, ma non è esattamente come comprare un pacchetto di gomma neanche. E 'un investimento, un tesoro, un compagno di personale quando sei tutto solo, ma vuole sentirsi collegato a quello che succede intorno a voi. Se sei una persona gadget, è sicuramente uno (e forse anche due se non si può decidere quale modello vi piace di più). E anche se non sei un patito di tecnologia, la bellezza e il fascino di essa trae in qualche modo a prescindere. E 'la convenienza di un pacchetto avvolto carina e poi spinto a milioni di utenti che, una volta che ottenere una sospensione di esso, non può immaginare la vita prima di esso.

Aspetta, che cosa stavamo parlando di nuovo? Perché ogni parola dopo "Videocamere HD sono ..." nella prima frase sembra applicarsi ogni punta tanto al iPad come dispositivo amato riprese. Pensateci. fratelli da tempo perduto? Forse più come lontani cugini. Perché videocamere HD e la iPad non sono affatto significato per lo stesso scopo, né invocare la commercializzazione. Ma in qualche modo essi suscitano una sensazione simile e il comportamento da loro proprietari e se si dispone di uno di loro, è probabile che ad un certo punto ti possiedono gli altri. Dato che, si potrebbe anche solo farla finita e imparare ora come unire questi due membri della famiglia insieme. The iPad non può (ancora) riprodurre i video direttamente dalla videocamera, ma con un piccolo sforzo, si può facilmente convertire i video HD in formati video supportati iPad. Con questo tipo di croccante, di capacità di visualizzazione bello, si può anche fare che venire famiglia cross-country viaggio su strada un po 'più sopportabile. Ecco come partenza, arrivo e visualizzare:

1. Sul computer normale (non iPad), scaricare il "Moyea iPad HD Video Converter". Installazione e lancio. Facile finora, giusto?

2. Trascinate e rilasciate i video camcorder-registrati, che devono essere convertiti dal tuo computer il programma Moyea. Una volta che sei lì, sei pronto per personalizzarli per le impostazioni iPad di vostra scelta.

3. Selezionare un formato di output che è compatibile con te iPad (ad esempio *. mp4 in quanto il iPad può svolgere video HD 720p). Fare clic su "Impostazioni" per impostare i parametri di output e utilizzare le seguenti impostazioni predefinite per l'iPad: video (codec H264, formato 1280 * 720, Bizrate 4000, Frame 30); audio (codec AAC, Sample Rate 48000, Bizrate 16000, canali stereo ).

4. Conversione di distanza. Fare clic sul pulsante "Start" per eseguire la conversione. Una volta che è finito, importare i nuovi formati video per il tuo iPad e godersi il panorama.

Sunday, April 11, 2010

Cooler Master 750 Watt GX PSU

Hi-endextremeIntroduction
When we build our computer systems, the first thing we need to ask ourselves, "What am I planning on using in my computer?" When we get our thoughts settled out on what video cards, CPU, motherboards, type and size of the memory, right down to the HDD's we are going to use. The next thing we should ask ourselves, "What PSU should I be using, that will properly power my new computer?" Tring to find that perfect balance of power and cost is not an easy task. But we all know that by getting the cheapest PSU we can get is not exactly the best option. Because these sub-standard PSU's on average cost us more in the long run, then what we paid for them.
I have seen and heard of some rather strange things on what happens on a under powered computer, or when someone uses a sub standard PSU. I seen a PSU literally blow up, I have experienced computer lock ups, unexplianed overheating of key computer components, too losing conductivity with my USB peripherals. The possiblities are endless on what can and will happen when we use a under powered computer, or when a computer uses a sub-standard PSU.
When ever someone is building a new computer, or when someone is asking for PSU advice. I normally advise the use of at least a 750 watt PSU from a reputable company. Even if they may or may not use its full potential, a 750watt PSU will give their computers the necessary power it needs, and also allow the user a bit more flexibility on future upgrades. I have used Cooler Master PSU's in my computer builds for a few years now, And I have never experienced any power related issues from these PSU's. With all of this in mind, lets give Cooler Masters newest addition of PSU's a good work out.

Features















  • Compliance with the latest Intel standard ATX 12V V 2.31.
  • Single +12V rail for the most demanding SLI configurations.
  • High efficiency design that meets 80 Plus requirements (85% typical).
  • Ultra-silent operation with intelligent 120mm fan speed control.
  • Multiple protection design (OVP/UVP/OPP/OTP/SCP).
  • High reliability (MTBF >1000,000 hours).
  • Double layer EMI Filter restrains noise and injury to end-user.
  • Huge bulk capacitor for hold up time >17ms at full loading.
  • Integrating Active PFC with PWM combo controller not only make PFC higher than 0.99, but also raises efficiency.
  • Efficient transformer for reducing 5Vsb power loss when the system is at turn-off and sleep modes.
  • Five-year warranty.

Specifications

Model RS750-ACAAE3-US

Type Intel Form Factor ATX 12V V2.31

PFC Active PFC (>0.9)

Input Voltage 90-264Vac (Auto Range)

Input Current 10A@115Vac, 6A@230Vac

Input Frequency Range 47-63Hz

Output Capacity 750W

Max. Output Capacity 900W

Fan 120mm

Power Good Signal 100~500ms

Hold Up Time >17ms

Efficiency 85% typical

MTBF >100,100 hours

Protection OVP / UVP / OPP / OTP / SCP

Dimension 150 x 140 x 86, (5.9 x 5.5 x 3.4 inch)

Operation Temperature 0~40 °C (Nominal Input Voltage)

Regulatory TUV / CE / UL / FCC / BSMI/ GOST / C-tick / CCC / KCC

Certification 80 Plus /SLI

Connector 20+4 Pin MB x1
4+4 Pin CPU 12V x 1
6+2 Pin PCI-e x2
SATA X9
4 Pin Peripheral x3
4 Pin Floppy x1

Warranty 5 year

UPC Code 884102007590

Installation

Since the Silverstone Raven RV02 chassis is a tad different from any other chassis out there (orientation wise), I had no issues mounting this PSU into this chassis and being able to hook up all of my components. I did run this PSU with a single Sapphire 5870 video card, as well as using 2 275GTX's (one primary and one dedicated Physx, because the primary card is a Gigabyte 1792 meg Super Overclock, and the secondary EVGA 275GTX is the standard 896 meg video card), for testing this PSU.

Testing Methodology

Test Setup &Testing Methodology
CPU Intel Core i5 750 Lapped
Motherboard GIGABYTE P55A-UD4P
Case SIlverStone Raven RV-02
Memory GSkill RipJaw
Video Card's Sapphire 5870 Vapor X, Gigabyte 275GTX Super Overclock+EVGA 275GTX
Hard Drives Patriot SSD 128 Gig, 2 Seagate Momentus 320 Raid 0, 1 Western Digital 160 Gig, 1 Western Digital 160 Gig E-SATA
CDRom Drive Lite On Blue Ray
Power Supply Cooler Master GX 750 watt, SilverStone 1200 watt Zeus
CPU Speeds Used 4.2GHz
Operating System Used Microsoft Windows 7 Retail
Video Card Cooler
Water and stock cooled
CPU Cooler
Modified Danger Den MC-TDX custom water cooled
Since I don't have a PSU in the wattage range of the 750 GX series PSU, so I will compare the GX 750 watt PSU to my Trusted SilverStone 1200 watt Zeus PSU. I have not had a power related issue or problems for a very long time, so testing a smaller PSU in "Minor Me" would work out to be perfect. For testing purposes, I checked all voltages on all power cables while my computer was in Idle mode, this would give me my base line performance for both PSU's. To load up the PSU's I used LynX to full load up the CPU and I would check the EPS power cable, and then the Main 24 pin power cable. I would then use 3DMark Vantage to load up the video cards to 100% then check each PCI-E power cable then rechecked the Main 24 pin power cable. all of my HDD's are SATA powered, I would move a large file of 4+ GB/s from one drive to the next, I would check the 3.3, 5, and 12 volt lines respectfully and then rechecked the Main 24 pin power cable. For the Molex power cable, I just used all of my fans on that power cable and checked the 12 volt line.
I do not have a oscillator scope or a Kill-A-Watt meter,currently. I did all my measurements with a multi meter you can purchase from any automotive/hardware store or even at Wal-Mart, all measurements were done at the power connector. There is a small margin of error, when making this type of voltage checking so your results may differ from my own. My computer and all related hardware pertaining to my computer, is behind a Monster Power Power Conditioner, this will also ensure that my wattage is consistent and that all readings are stable and consistent.

Results

Results
Power Rail Cooler Master GX 750W
SilverStone 1200W ZEUS
Idle Load Idle Load
Main 3.3v 3.41V 3.38V 3.38V 3.36V
Main 5v 5.06V 5.06V 5.11V 5.13V
Main 12v 12.40V 12.35V 12.21V 12.15V
EPS 1 12v 12.40V 12.36V 12.22V 12.18V
EPS 2 12v N/A N/A 12.21V 12.16V
PCI-E 1 12v 12.40V 12.36V 12.20V 12.18V
PCI-E 2 12v 12.41V 12.35V 12.19V 12.15V
PCI-E 3 12v 12.41V 12.35V 12.21V 12.18V
PCI-E 4 12v 12.40V 12.36V 12.20V 12.18V
PCI-E 5 12v N/A N/A 12.20V 12.19V
PCI-E 6 12v N/A N/A 12.19V 12.17V
SATA 12v 12.41V 12.39V 12.20V 12.20V
SATA 5v 5.06V 5.06V 5.12V 5.11V
SATA 3.3v 3.42V 3.39V 3.37V 3.37V
Molex 12v 12.40V 12.40V 12.21V 12.19V
Molex 5v 5.06V 5.06V 5.13V 5.13V
Looking at these results, we can see the Cooler Master GX 750 watt PSU has a slightly higher then normal out put on the 12 volt rail. Normally I see PSU's have a 12.11-12.2 volts, but this time the Cooler Master GX 750 watt PSU is putting out 12.4 volts. This slightly higher then normal out put did get my attention, but after doing the math of +/- of 5% puts this in the average range. So no real need to worry too much, as PSU's age they do tend to mellow out their voltage lines out puts. I did not notice much of a voltage fluctuation from Idle to Load times on the PSU, which is a good thing to see, as it lets me know this PSU is more then capable of handling its role of powering our most demanding computer systems of today.
Credit: www.bjorn3d.com